topbella

2009 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Kaltos Kalėdos ar požiūris



Ar jaučiat, kaip greitai laikas bėga??? Man gruodis skriste praskrido...paskutinė savaitė į univerą...tuoj šventės...o aš vis jaučiuos stovinti vietoj. Visiškai nekrutu.Su mokslais. Man išvis juokingiausia, kad per šį pusmetį terašėm vienintelį kolį. O egzų bus gal du :D Nerimtas nerimtas man tas mokslas.


Kažkaip niekas nejuda į priekį, joks namų darbas :)) Kodėl? Kas kaltas? Čia kalta aplinka! :)) Juk mintys vien tik apie šventes! :))
 
Kai išlendu į miestą - ten masiškai verda gyvenimas. Visi tik perka perka perka. Visi dabar tuo gyvena! Net jei kainos užkeltos ir atseit akcija, vis tiek perka :)) Ir aš pirksiu. Tik nežinau ką. O originalių idėjų dovanoms, Kalėdoms - šnipštas.

Taigi aš vis stoviu vietoje. Ir su šventinėm dovanom :(
Kalėdos nekaltos.

Kažkaip jaučiu, kad pesimistiški mano užrašai, mintys, ane? O juk mūsų dievobaimingoji dėstytoja taip sakė, kad reikia visur įžvelgti teigiamas puses. Bet ji teisi.

Teigiamas požiūris:

Nesiseka padaryti namų darbų - gal kas nors kitas padarys už tave?
Nežinai, ar gerai padarei užduotį - svarbiausia - nepaliks skolos!?
Nežinai, ką padovanoti artimiesiems - svarbiausia, kad tu gausi tai, ką nori?!
Neturi darbo, neturi pinigų, esi išlaikoma - svarbiausia, šalia esantis žmogus dirba!?
Ant tavęs pyksta močiutė - gerai, kad ta močiutė ne tavo...:))

Kaltas yra mano požiūris. Reik pamažu išmokt į viską žvelgt iš teigiamos pusės. Bet kažkaip naglai čia viskas atrodo... :D

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo