topbella

2010 m. lapkričio 27 d., šeštadienis

...tipo... "74 km/h"...


Susidūriau su vienu tokiu dalyku. Ir labai neteisingu dalyku!

1. Vakar - šaunus draugo gimtadienis, daug torto, šampano...skanios "sriubos" (punšo)... :))) tačiau nusprendžiau, jog vairuosiu. taigi vėlai naktį vežiau namo savo vyrą tokį "gan juokingą" :D

Seniai buvau bevažiavus, tai neskubėjau važiuoti, ir pvz, ten kur galima 80 km/h važiavau apie 70 km/h ir pan. mačiau kokias tris mentų mašinas...
Kaip sakant "darbuojasi" vyrai... :) ir...

Važiuoju ir ištisai stebiu spidometrą, kad neviršyčiau 60 km/h, ten kur 50. Ir visąlaik važiavau maždaug apie 55-59 km/h. Na, čia kaip ir normalu tiek viršyti, nesikabina mentai dėl tiek. bet vat..važiuoju ir kitoj kelio pusėj važiuoja mentai. prasilenkiant aš žiuriu, kad jie primažino greitį, ir iškart galvoju - mane sustabdys dabar. Ir ką - mentukai ėmė ir per dvigubą ištisinę apsisuko ir įsijungė mirgalkes. Ir aš taip kažkaip nei šiaip nei taip, nesupratau, kas daros: čia stabdo ar ką.. :DDDD net Kęsto paklausiau, ar jie čia mane stabdo :DDD jis aišku, kol sureagavo :))) sustojau. Kai priėjau, iš to strioko, nežinojau, ką daryt, gerai kad Kęstas dar buvo ir vis sakė, ką daryt: pasiimk dokumentus, atidaryk, langą, išjunk variklį :)))) kol atidariau užšalusį langą...:)) daviau mentui savo dokumentus, o jis man kiša atgal tą kortelę, sako čia ne teisės :))))) ojomajo :D daviau aš jam asmens tapatybės kortelę :DDD nu, pagaliau suradau teises, ir tada jie sako; ateik, Giedre, pas mus....greitį viršijai.

2. Nu jo, galvoju, viršijau, ką darysi. Bus dabar man! :(  Atsisėdau aš pas juos į mašiną (pirmąkart sėdėjau mentų mašinoj), išlemenau tik "labas vakaras" kitam mentui...o jie tokie išsišiepę, linksmi... apžiūrėjau, ką turi mašinoj - betvarkė kažkokia (kaip sakant, mėgėja patikrint tvarką :D) :))) skudurai, bambaliai giros... :)) galvoju, ką man dabar su jais čia šnekėt, o aš tik šypsaus... :) ir pagaliau, ateina Kęstukas - toks visas juokingas :) galvoju, jis man padės ;) na, jis taip ramiai, sako vyrai, gal su manim kalbėkit, aš mašinos savininkas, nors ir išgėręs, o mano žmona todėl vairuoja. Mentas: gerai, kad tu pats nevairavai! O tai kaip žmona, pavardės juk skirtingos! nu,sakom, nepasikeitė pavardės...:) Kęstas tada klausia, ką ji (aš)padarė, ir tada mentas parodė pistoletą jam...Kęstas - wow! :D Ir tada jis sako, vyrai, galima pavažiuot "iki bankomato dokumentus susitvarkyt" ?

3. Mentai manęs tik tepaklausė, ar buvau bausta kadanors, ir vėl tik išlemenau, kad neeeee..... :)))) nu ir sako, gerai, Giedre, gali eit :))) žodžiu, tau nėr čia ką veikt su mumis, Kęstas pašnekės, pavažiuosim prie bankomato "dokumentėlius susitvarkyt"....:))) Aš prieš išlipant dar išdrįsau paklaust kiek viršijau...sako jie man, Giedre, turbūt lenktynes mėgsti...74 km/h! Bauda gali būti 200-300 Lt. Nu jo....galvoju, ką čia jie paisto! Juk aš nežliba, mačiau, kiek važiavau...jei būtų pasakę, kad važiavau kokius 64 km/h, nu tada gal ir būčiau patikėjus, kad gal tiek ir nepastėbėjus viršijau, nu bet ne 74...!!!!!!! Aš tokiu greičiu net nevažiavau ten, kur galima 80 km/h...nu galvoju, čia kvepia kažkuom negeru....bet ką jau padarysi....

4. Važiuoju paskui mentus. kitoj kelio pusėj - bankomatas. Na ir mentai vėl per dvigubą ištisinę apsisuko ir įvažiavo į aikštelę. Nu blyn galvoju, nejaugi jie mane nori "pagaut", kad tipo aš paskui juos varysiu ir kirsiu dvigubą ištisinę! Nu jau ne! Aš juos pergudrausiu! :))))) tai važiavau toli, kol galėjau teisėtai apsisukti! Na ką, Kęstas "susitvarkė dokumentus" ... Ir jie liko patenkinti. Net sėkmės palinkėjo.

5. Aš sėdėjau ir drebėjau. Tada visą likusią naktį diskutavom, kas kaip kodėl.
Pirma, aš tikrai važiavau apie 55-60 km/h. Jei nepastebėjau, gal galėjau teviršyti vieną kitą km virš 60... Bet taip nebuvo. Nes ir Kęstas jau būtų sakęs, primažink greitį. Bet tikrai neskubėjau. Antra, Kęstas sako, jog jie jam rodė pamatuotą greitį su pistoletu - jie važiuodami su pistoletu manęs "nušaut" negalėjo... važiuodami matuoja tik su kokiu kompu, o su šautuvu - stovėdami... nors gal ir galėjo jau db..bet abejoju, kad jie (rajono mentai) turės šustrus "šautuvus"...Vadinas, jie tikrai kažką kitą "nušovė" ir paskui man sako, kad tipo aš važiavau tokiu greičiu. Trečia, Kęstas buvo nemažai išgėręs ir jei būtume abu pradėję kaip reikiant ginčytis, mentai laisvai būtų galėję pasakyt Kęstui pūst ir sakyt, kad tipo jis vairavo, tada būtume turėję dar didesnių problemų. Todėl, Kęstas nebuvo linkęs su jais "diskutuot", o aš išvis kažką užginčyt, nes jie vis tiek būtų buvę teisūs... Ketvirta, jei aš būčiau tikrai tiek viršijus, mentai turbūt būtų pasakę Kęstui, ką tu juokauji.....? O jie nesikabino...kai tiek daug būna viršyta, manau, jie nesileidžia į kalbas....

Išvada. Mentai neteisingai baudžia, apgaudinėja ne tik valstybę, bet ir pačius vairuotojus. tai labai neteisinga. Bet, matyt, jau normalu.

3 komentarai (-ų):

Kestas rašė...

Buciau buves normalioj stadijoj, buciau gincijesis del apgaudinejimo, bet baisu buvo kad daugiau neprirasytu esant man neblaiviam :)
kita karta nusprendziau specialiai nakti vazineti ir laukti kol sustabdys ir visa procesa uzfiksuoti, tada jau bus galima drasiai teisme kalbetis :)

Marius rašė...

Broli, iš važiuojančios ir su fenu gali nušauti. Tik tas fenas dažniausiai būna primontuotas prie automobilio. Tokie fenai rodo tiek mentukų greitį, tiek ir "šaunamo" automobilio, todėl nėra jokių netikslumų ar abejonių.
Kitas niuansas, jeigu iš važiuojančios šautų su eiliniu fenu, tuomet pagal logiką skačiukai bus lygūs abiejų automobilių greičių sumai :)

Anonimiškas rašė...

bape
hermes birkin
off white clothing
kyrie 7
jordan 13

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo