topbella

2010 m. sausio 28 d., ketvirtadienis

18-metė su 6 metų patirtim?



Su Gimtadieniu, Giedrute! :)))

taigi šiandien dar vieneriais meteliais, kaip sakant, pasenau. Anksčiau man atrodė, kad toks skaičius - 24 - dar toli toli...ir kad kai tiek sulauksiu būsiu tikrai protinga, daug patyrusi, turinti darbą, vaikų.... :)))) tokią aš save įsivaizdavau būdama gal 13-kos.

Bet deja, dabar jaučiuosi gal net kvailesnė :DDDD

ir kai pagalvoju, apie frazę - "18-metė su 6 metų patirtim", kyla klausimas, kokia toji mano patirtis?? ką aš išgyvenau tokio, ką aš padariau tokio, kad galėčiau sakyti, taip, aš tiek daug jau patyriau! Bet - Nieko. Tik truputį - mokslų kartėlio, santuokos kasdienybės ir ...gal viskas?

O per tiek metų galima tieeeeeek dauuuuuuuuuuug visko nuveikti, patirti, išgyventi... tiek daug visko norisi...kažkodėl labiausiai - keliauti, mokėti daugybę užsienio kalbų ir pažinti pasaulį. Manau, iš to ir susideda žmogaus patirtis. Ne tik iš kasdienių darbų, mokslų, širdies išgyvenimų.

Bet žmogaus pažinimo galios - ribotos......

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo