topbella

2010 m. sausio 18 d., pirmadienis

Laukimas...



Man buvo 4 metukai. Prisimenu, kai brolis parnešė juodą didelį šunį. Aš jo taip bijojau...nes jis buvo toks milžiniškas. Tada brolis su šuniu išlindo iš vonios. Prisimenu juodą blizgantį šuns kailį. ir skarelę ant galvos :))) 

Kai buvo man 6 metukai brolis skubėjo kažkur išeiti...
- Išvažiuoju, greit grįšiu!!! Parvešiu tau barbę! :)
Brolis negrįžo ir neparvežė barbės.

Tai jo paskutiniai žodžiai man.
Ir aš tikiu, kad jie yra magiški.
Kaip ir kiekvienas žodis.
Paskutinis.
Aš vis dar laukiu brolio...bet ne barbės...

2 komentarai (-ų):

aurelia rašė...

aaanoreciau zinot daugiau tavo prisiminimu,pasikalbek su manimi kada tu busi pasiruosusi kalbet ta tema ,ir aplamai tavo vaikystes prisiminimus,noreciau isgirsti ir as tau papasakosiu savuosius.buckis

Anonimiškas rašė...

off white outlet
jordan outlet
supreme t shirt
off white
off white outlet
supreme
supreme outlet
kd 12 shoes
kyrie shoes
kyrie 7 shoes

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo