topbella

2010 m. vasario 20 d., šeštadienis

Sutapimai


Kažkas vyksta su mano sapnais.

Prieš kelias dienas sapnavau mamą. Kad jai pakilo temperatūra iki 42 C. Baisiai persigandus bandžiau iškviesti greitąją. Nepavyko. Po dienos kitos papasakojau sapną mamai. Jai iš tikrųjų buvo pakilusi temperatūra. 38 C. Ir tik vieną vakarą. Kažkoks keista telepatinė nuojauta. Iš pasąmonės gelmių.


O šiandien man Kęsto močiutė pareiškė: "Žinai, aš tuoj mirsiu! Mano gyvenimo kelias baigiasi!". Jomajo....tokie žodžiai po mano šiąnaktinio sapno...nugi sapnavau močiutę, kad ją vežėm į ligoninę. Skubiai...Malėmės po ligoninę... Bet kažko neradom. Pačios močiutės lyg ir nemačiau. Bet tikrai ją vežėm į ligoninę.
Taigi šiandien ji dar sako, kokie sutapimai. Ji sapnavo keliuką, purviną, dumblėtą, siaurą...juo važiavo į Klaipėdą. Ir tas kelias staiga pasibaigė. Močiutė tapo maža mergaite ir ją kažkas pabučiavo lyg atsisveikinant. Tavo kelias baigiasi. O dar ta ligoninė.

Na, aš nenoriu čia kažko pranašauti. Nors nekartą įsitikinau savo sapnų magija... Bet geriau jos nebūtų.

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo