topbella

2009 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Aš - šeimininkė...


Aš vis galvoju, kokia esu žmona... ar gera, ar man reikia daug ko mokytis... Turiu galvoj kasdieninius, buitinius dalykus. Apie dvasinius kitąkart.

Aš nemoku normaliai gaminti valgyt - o taip norėčiau mokėti daryti sriubas, troškinius ir pan. Apie kažkokius kotletukus, blynus, makaronus ar plovus - nekalbu. tai menkniekis. Bet vat su sriubom (o vyras tikrai nori sriubų :)) ) - man sekas nekaip. Gal dėl to, kad nepabandžiau :)))

Aš neįsivaizduoju, kaip jas daryt, nors daug kas man siūlė paprasčiausius receptus :))) bet kažkaip man atrodo, kad padarysiu tik kokią buizą - vanduo su bulvėm ir morkom :)))

Aš mieliau atliksiu buitinius darbus, plausiu grindis, valysiu dulkes, dėliosiu išmėtytus rūbus, lyginsiu kasdien vyro marškinius (skalbimu nereikia rūpintis :D) ir t.t. :) Man jau geriau tvarkytis, kuistis namuose, spintoje, kambarėlyje, negu virtuvėje! Bet juk vyrui tvarkos taip jau būtinai nereikia kaip valgyt :) tad suprantu, kad vyras ilgainiui pradės nevertint tos mano tvarkos, švaros, jei nebus valgyt ant stalo....

Tai kažkaip teks bandyt kokią sriubą padaryt. Jomajo, kaip gausis - baisu net :))))

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą

 
mintys© Diseñado por: Compartidisimo